RU

Бренд у деталях: як створити впізнаваний інтер’єр для бізнесу

Дизайн інтер'єру 22 липня 2025

Як зробити комерційний інтер’єр впізнаваним?
  

Брендований інтер’єр — це можливість реалізувати одразу кілька задач в одному просторі. Використовуючи візуальну айдентику, вдасться зробити інтер’єр впізнаваним, а фірмові дрібниці сприятимуть позитивному першому враженню. Дизайн для комерційного простору — це не лише про візуальний складник. Це також окремий маркетинговий інструмент, що впливає на фінальний прибуток. Як саме його використати на практиці, розповімо далі в матеріалі. 

Що таке брендований інтер’єр?

комерційний інтер'єр

Дизайн інтер’єру для бізнесу завжди відображає філософії бренду. Визначитись з нею просто, якщо дати чесні відповіді на наступні запитання:

  • Місія. З якою метою створено бренд й чого він прагне досягти. Також необхідно визначити головні відмінності серед конкурентів — чому аудиторія має обрати саме цей бренд.
  • Цінності. Які ключові переконання та принципи лежать в основі бренду. Важливо, щоб ці цінності розділяла аудиторія бізнесу — це впливає на продажі й фінальний прибуток. 
  • Позиціювання. В чому унікальність бренду, які позиції він займає на загальному ринку. Які характеристики бізнесу є найбільш помітними й сприяють його просуванню.
  • Загальний образ. Цей параметр стосується візуального сприйняття бренду. Передати обрану концепцію можна через фірмові кольори, логотип й навіть упакування, якщо це товарний бізнес. 

Філософія бренду відчувається навіть в найменших дрібницях. Це можуть бути кольори, форми, матеріали. Переконатись в цьому легко на конкретних прикладах:

  • Форми. М’які, округлі лінії передають доброзичливість й доступність бренду. Якщо обрати чіткі, геометричні форми, це вказує на професіоналізм й надійність бізнесу. Асиметрія — це показник креативності й інноваційності. 
  • Матеріали. Дерево й натуральні текстури асоціюються з екологічністю. Комбо метала й скла вказує на технологічність й сучасність. Додати до інтер’єру затишку й комфорту вдасться за допомогою тканин й текстилю. 
  • Кольори. Синій та блакитний кольори викликають в аудиторії спокій та професіоналізм. Відчуття драйву, енергії й рішучості дають червоні та помаранчеві кольори. Якщо для візуальної айдентики обрати зелений колір, це вказуватиме на сталість й відповідальність бренду. 

Фірмовий стиль в інтер’єрі вдасться реалізувати, якщо буде повна узгодженість з цінностями компанії та її логотипом. Відіграє роль й те, як бренд веде комунікацію зі своєю аудиторією. Наскільки вона стримана чи навпаки відкрита, дружня чи чітка. Все це можна передати через певні дрібниці. 

Основні елементи візуальної айдентики в інтер’єрі

комерційний інтер'єр

Комерційний інтер’єр під ключ реалізовується на кількох рівнях і один з них візуальний. Айдентика дозволяє виділити бренд на фоні інших й підвищити його впізнаваність. З кожною демонстрацією фірмового стилю бізнес викликає певні асоціації серед аудиторії й залучає нових клієнтів.

Передати айдентику в інтер’єрі можливо кількома способами. Один з них колірна палітра. Ось кілька практичних рішень як використати колірну гаму в оздобленні:

  • Нейтральна база + акценти. Для офісів й коворкінгів ця схема підходить ідеально через загальну практичність. Створити акценти можна на одній зі стін або в зоні очікування. Для цього найчастіше використовується фірмовий колір бренду. 
  • Натуральна палітра + текстури. Дизайн шоуруму, кав’ярні або ресторану можна реалізувати у трендових кольорах. Це теракотовий, оливковий, бежевий й антрацит. Теплу атмосферу в просторі вдасться створити за допомогою живих рослин, металевих світильників й художнього текстилю. 
  • Пастель + світлі акценти. Ця схема підходить для дитячих центрів й освітніх просторів. Білий або ніжно ванільний кольори використовуються для стелі, а стіни оформлюються в пастельних тонах. Це може бути персиковий, м’ятний або лавандовий відтінки. 
  • Графічні контрасти. Якщо це офіс або брендова точка продажу, ця схема підійде ідеально. Як базу обирають поєднання чорного й білого (для стін й підлоги), а акценти створюються за допомогою одного яскравого кольору. Наприклад, червоного, жовтого або бірюзового в меблях чи лого. 

Крім брендових кольорів, оформлення простору для бізнесу полягає й у правильному позиціюванні. Для цього дизайнери наголошують на ретельному виборі матеріалів. Їх важливість легко підтвердити на конкретних прикладах:

  • Натуральність. Передати екологічність й турботу найпростіше за допомогою використання деревини. У текстилі й абажурах чудово реалізувати льон й бавовну. Для настінних предметів або підлоги підходить необроблений камінь, глина й теракот. 
  • High-tech. Акцент на інноваційності й технологіях можливо реалізувати з використанням скла й метала. Це можуть бути столи й фасади, перегородки й каркаси меблів. Для стін й стійки адміністратора також можна використати бетонні поверхні або полікарбонат й доповнити це підсвіткою або RGB-рішеннями для інтерактивності. 
  • Преміум. Відтворити статусність й розкіш бренду можливо за допомогою матеріалів класу люкс. У меблях й декоративних панелях для цього застосовується оксамит або шкіра. Основи меблів або фурнітура можуть бути з латуні або бронзи. Незмінною базою для преміуму інтер’єру залишається й залучення мармуру, кварцу й оніксу. 

Візуальна айдентика бренду реалізовується й через поліграфію. Правильний вибір шрифту не менш важливий, ніж підбір потрібних фраз або символів. Передати дизайн комерційного приміщення можливо й на стінах. Наприклад, використовуючи гравіювання на дереві або металі. Також стильно виглядають слогани бренду у вигляді трафаретного малюнку або об’ємних літер з підсвіткою. 

Меблі й оформлення з характером бренду

комерційний інтер'єр

Меблювання посилює атмосферу в комерційному приміщенні. Якщо інтер’єр оформлений в стилі преміум, правильно підібрані меблі дозволяють відчути себе особливим. Для салонів краси й шоурумів меблювання визначає зручність клієнтів. Розглянемо на прикладі конкретних рішень як передати характер бренду через меблі і їх оформлення:

  • Крісла та дивани. М’яка оббивка з оксамиту, шкіри або велюру у глибоких тонах — шампань чи марсала, ідеально підходить для преміум сегменту. Ергономічні крісла зі скругленими формами призначені для салонів краси. Меблі нестандартної форми можуть доповнити шоуруми або майстерні.
  • Столи й ресепшн. Стильним рішенням будуть мармурові столи або з полірованого каменю на латунних ніжках. Якщо це простір з екологічною філософією, то краще обрати стільці й столи з переробленого дерева, ротанги або фанери. 
  • Подіуми й стенди. У шоурумах й виставкових зонах вони мають не лише функціональне, але й іміджеве значення. Прикладом цьому можуть бути мінімалістичні геометричні подіуми з фанери або МДФ, пофарбовані у брендові кольори. Для преміум-брендів доречні стенди з підсвіткою, оббиті тканиною.
  • Вішалки й стелажі. Металеві конструкції з чорного матового профілю підходять для мінімалістичних й технологічних просторів. Дерев’яні або комбіновані стелажі гармонійно вписуються в еко-інтер’єри. 

В комерційному інтер’єрі відіграє роль не лише те, які саме меблі обрані. Професійні дизайнери приділяють увагу і їх розташуванню. Зонування підсилює бізнес атмосферу й дозволяє відділити безпосередньо робочі зони від зони відпочинку або для перемовин.

Форма меблів теж важлива. Якщо це інтер’єр офісу компанії, традиційно перевага надається чітким лініям та формам. Салони краси й ресторани мають більше простору для експериментів. Залежно від загальної концепції закладу, можна обрати крісла оригінальної форми або вигадливі столи з металевими вставками. 

Приклади для різних ніш (кафе, офіси, шоуруми, салони)

комерційний інтер'єр

Оформлення комерційного простору для різних ніш суттєво відрізняється. Якщо для офісу потрібно створити ділову атмосферу й зосередитись на чіткості ліній, то при розробці інтер’єру для салонів краси або ресторанів, задача буде прямо протилежною. Розглянемо стильні рішення для різних ніш:

  • Салон краси. Світлі кольори чудово поєднуються з м’яким світлом та дзеркалами. Доповнити атмосферу вдасться за допомогою рослин в дизайнерських кашпо й окремих аромазон. Для них можливо використати легкі ноти лаванди або цитрусу. 
  • IT-офіс. Стимулювати продуктивність й технологічність вдасться за допомогою монохромної бази. Білий, сірий або графітовий кольори можна поєднати з корпоративною айдентикою в інтер’єрі. 
  • Ресторан. Створити настрій, який підштовхує залишитись довше вдасться через теплі кольори. Теракотовий, оливковий, темно медовий стимулюють апетит. Враховувати варто й стиль кухні. Наприклад, для ресторану італійської кухні підійде варіативний декор, а японська кухня у багатьох асоціюється з неоном. 

Різні комерційні ніші передбачають різну філософію. Це також знаходить відображення в загальному оформленні простору й найменших дрібницях. Навіть фактура стільниць або шрифт меню здатні змінити загальне сприйняття простору. Логіка інтер’єру безпосередньо впливає на клієнтський досвід, що також визначає продажі й прибуток. 

Декор і фірмові дрібниці

комерційний інтер'єр

Буде це інтер’єр салону краси або коворкінг, фірмові деталі важливі в обох випадках. Найпростіше реалізувати візитівку бренду в загальному просторі за допомогою фотозони. Ось кілька практичних рішень як це зробити:

  • великий об’ємний логотип з підсвіткою на фоні;
  • вертикальний сад або композиції із сухоцвітів підходять для салонів краси або студій йоги;
  • дзеркальні елементи або неон з меседжем — працює як візуальна айдентика й зона для соцмереж;
  • меблі як частина фотозони — яскравий пуф, крісло або дизайнерський стілець для привертання уваги клієнтів;
  • інтерактивні або змінні елементи: написи з букв, дошки з відгуками клієнтів або легкий відеофон для фотосесій.

Брендовані деталі також підвищують впізнаваність компанії й сприяють її попиту серед користувачів. Реалізувати цю задачу можна різними способами. Наприклад, світильники у фірмових кольорах додають загальному простору затишку. Не менш стильно виглядають вивіски й варіативні підставки. 

У чому сила дизайну як бізнес-інструменту

Комерційний інтер’єр можна перетворити в повноцінний бізнес-інструмент. Для цього потрібно реалізувати одразу 3 задачі: 

  • Впізнаваність. Айдентика бренду має зчитуватись одразу з порога. Досягти такого ефекту можливо за допомогою логотипу, фірмових кольорів, графіків. На впізнаваність впливає й наявність візуальних маркерів, які легко викликають потрібні асоціації. 
  • Емоційний контакт. Інтер’єр має викликати емоції. Залежно від концепції бренду це може бути спокій, натхнення, довіра чи енергія. Тактильні матеріали створюють відчуття затишку, а унікальний декор дивує й запам’ятовується.
  • Лояльність. Інтер’єр має мотивувати людину повертатись знову — не тільки за товаром, а й за відчуттями. Тому в просторі має бути зручність й логіка навігації, а за кожною зоною закріплена окрема функція. 

Інтер’єр «продає» лише за однієї умови: його мова комунікації збігається з філософією бренду і його позиціюванням. Якщо в цьому є відмінності, залучити бажану аудиторію й підвищити продажі не вдасться. Крім того, відсутність унікального, впізнаваного інтер’єру нічим не виділятиме бізнес на фоні інших брендів в цій ніші. 

Брендований інтер’єр — це інвестиція в репутацію й довіру. Це підтверджує досвід професійних дизайнерів студії Soprano. Якщо створити якісний, деталізований інтер’єр, він буде «продавати» без додаткової залученості. Отримайте такий результат й зробіть свій бренд впізнаваним в деталях — для цього залиште заявку в студію Soprano. 


 

Avatar

Kristina

Slobodzian

Дизайнер інтер'єру

Спеціалізуючись на сучасному та мінімалістичному дизайні, Христина має тонке відчуття деталей і пристрасть до перетворення звичайних інтер'єрів на неповторні середовища.